onsdag 17. oktober 2007

uke 42

Nå er høstferien over og på ann igjen med skolen. Var kjempe med ferie, kjente eg trang en uke med ro å fred.
Ellers publiserte jeg den "teksten" om umulig kjærlighet idag, kom noe i veien i går men håper dette er ok? Men kunne kanskje ønskt at du skreiv litt mer konkret hvor langt det skulle skrives osv?

Og såg du hadde skrevet om bilder på den innleveringa, forstår ikke hvordan vi skal finne ut om vi kan bruke dem eller ikke?

Men ellers er alt bra her, syns det er et godt opplegg du har fått til uten undervisning.

1 kommentar:

Leif Harboe sa...

Hei, jeg har forsøkt å forklare dette med bilder på bloggen - som du sikkert har sett. Men jeg ser behovet for at vi tar dette i klassen når jeg er tilbake. Fint at du føler at opplegget fungerer. Jeg kan love at jeg tenker på dere hver dag, leser blogger, svarer på meldinger osv.