mandag 5. november 2007

Uke 45 er nå i gang, tirsdag i mårå med norsk i siste time.

Sist uke hadde vi 2 timers prøve som jeg håper gjikk bra. Det eineste som jeg følte gjekk kjempe dårlig var oppg. 1 der me skulle skrive sammendrag av to forskjellige tekster. Den eine om "Brevvekslingen mellom Abèlard og Hèloîse" gjikk ganske greit men "Fyrsten" den gjekk heilt på ræva! Har lest gjennom den før å forsto ikke noe. Men men, kommer alltid nye sjangser.

Disse ukene med mye data bruk har vært kjempe kjekke, har stortrivest. Jeg har også fått gjort det meste som skulle bli gjort syns eg. Så du må bare ta å reise bort litt til om du trenger fred og ro fra klassen, hehe :-) Syns det var et kjempe bra opplegg!

Men en ting forstår eg ikke heilt, syns du eg ikke har skrevet nok om hva jeg har gjort i timene på bloggen siden jeg fekk dårlig karakter? Og det med bilde, jeg forstå ikke hvordan jeg får di inn på bloggen:/

1 kommentar:

Leif Harboe sa...

Takk for tilbud om å ta ny tur (det kunne jeg nok ha god lyst til, men det er ikke så aktuelt akkurat nå). Spør om det med bilder nå på torsdag. Jeg har gått veldig raskt gjennom over 80 blogger. Kanskje jeg har vært for streng. Prøv å oppdatere og følg de retningslinjene jeg har lagt ut, så vil de fleste får bedre karakter til jul.